זכיינות קוסמטיקה ויופי

זכיינות קוסמטיקה ויופי

זכיינות קוסמטיקה ויופי זכיינות בישראל

זכיינות קוסמטיקה ויופי – זכיינות בישראל

זכיינות קוסמטיקה ויופי פותחת בפני הזכיין עולם חדש, דינמי וצבעוני.
ענף הקוסמטיקה והיופי עבר תהליך מהותי בשנים האחרונות והתאפיין בפריצה חדה מפינות מכירה בפארמים השונים לשוק מתפתח בעל סממני צמיחה הולכים וגדלים, אודות למודעות הגוברת ליופי וטיפוח. חברות הקוסמטיקה והיופי צוברות תאוצה ומתפרסות במיטב הקניונים ברחבי הארץ, וכחלק מתהליך הצמיחה פיתחו הרשתות מודל זכיינות מקצועי אשר יקלוט את הזכיין וימנף אותו.

מעוניין להיות זכיין ברשת קוסמטיקה ויופי? 

זכיינות קוסמטיקה ויופי - המותגים והרשתות הפועלים בקונספט הזיכיון

זכיינות ברשת WOW

זכיינות WOW

WOW הרשת המובילה את ענף הקוסמטיקה עם מוצרים מעולים במחירים שווים לכל כיס

זכיינות וואו קוסמטיק
זכיינות לרשת האיפור המקצועית פלורמר

זכיינות פלורמר

זיכיון למותג הבינלאומי Flormar. הרשת משווקת ב- 80 מדינות בעולם

פלורמר flormar שחקן בינלאומי בתחום הקוסמטיקה
זכיינות לדוכן הבשמים פיל בר בשמים

זכיינות פיל בר בשמים

זיכיון לדוכני הבשמים החדש – לבחר את הריח, לבחור בקבוק ולמלא

זכיינות קוסמטיקה ויופי
זיכיון לסניף חדש ברשת איי לק

זכיינות איי לק

איי לק, רשת מניקור ופדיקור אקספרס, פתחה דוכני אמצע בקניונים מובילים לשירות לקוחות מהיר

זכיינות איי לק
זיכיון לסניפים חדשים של רשת לקה

זכיינות ברשת לקה

זכיינות לרשת המניקור פדיקור אקספרס. דוכני אמצע בקניונים המובילים

זכיינות בעטרות לרשת LAKA מניקור אקספרס
gaya cosmetics זכיינות

זכיינות גאיה

גאיה קוסמטיקס הינו מותג איפור מינרלי המבוסס על רכיבים טבעיים. זיכיון לסניפים חדשים

זכיינות קוסמטיקה ברשת gaya cosmetics
זיכיון לרשת איספא-רשת טיפוח

זכיינות אייספא

רשת הטיפוח היוקרתית מביאה את הסטנדרטים הבינלאומיים ישירות לישראל

Ispaexpress זכיינות
זיכיון לרשת הקוסמטיקה סקארה

זכיינות סקארה

זיכיון לרשת הקוסמטיקה סקארה. הרשת מונה כ- 38 סניפים ברחבי הארץ

זכיינות סקארה
gaya cosmetics זכיינות

זכיינות גאיה

גאיה קוסמטיקס הינו מותג איפור מינרלי המבוסס על רכיבים טבעיים. זיכיון לסניפים חדשים

זכיינות קוסמטיקה ברשת gaya cosmetics

ענף הקוסמטיקה

רשתות הקוסמטיקה והיופי מאופיינות בשני מישורים, האחת צמחה מתוך מתן שירות בתחום טיפולי היופי והקוסמטיקה והשנייה פיתחה את תחום צרכנות הקוסמטיקה. שני התחומים התפתחו מתוך הבנת הצורך של השוק הישראלי, ושני התחומים עדיין במגמת התפתחות מואצת, כל זאת הודות לשינוי בתפיסה הגלובלית שקוסמטיקה ויופי הפכו לאמירה אפנתית חברתית. הרשתות המתפרסות במרכזים הגדולים ברחבי הארץ, מאתרות זכיינים שייהנו משוק מתפתח, ומעסק עם מותג מוביל והרשתות יזכו במנהלים מסורים הרעבים להצלחה.